Sunday 15 June 2014

Ramadhan bakal tiba :) 14 hari lagi......tik..tok..tik..tok..

Assalamualaikum..

Untuk sekian lama saya x meng "update" blog nie..maafkan saya ye wahai sahabat...kerana banyak halangan dan masalah masa atas sebab tertentu. Dalam sedar tak sedar tinggal lagi 14 hari kita akan menyambut bulan Ramadhan..

Bercakap pasal Ramadhan saya pasti ada di kalangan anda yang asal ramadhan je gastrik datang, sampai pernah saya terdengar orang panggil  "GASTRIK WAKTU RAMADHAN" agak kelakar tapi itulah hakikat bagi pesakit gastrik macam saya tapi gastrik x pula serang saya waktu ramadhan..syukur Alhamdulillah.tapi kesian jugak la kan kat orang yang kena...

Apa yang pasti anda tak perlu lagi rasa bimbang kerana......adanya MINERAL COFFEE /KOPI GARAM BULUH yang dapat membantu meneutralkan asid dalam badan kita dan mencegah serta memulihkan gastrik. Selain dari itu, kopi ni juga membantu membekalkan mineral untuk kesihatan badan dan memberi kesegaran dan tenaga sepanjang masa.


Di dalam mineral coffe nie, bahan mineral yang di maksudkan ialah magnesium. Fungsi magnesium adalah untuk menggalakkan penyerapan dan pengekalan kalsium. Dengan adunan bijin kopi Rabusta dan Garam Buluh orgnik semulajadi dari korea nie, dapat membantu menurunkan tahaap kolestrol, kencing manis, atau darah tinggi kerana Mineral Coffee ni tiada bahan pengawet....tiada gula tambahan....dan tiada kolestrol.menarik kan? rasa pun boleh tahan tau :))

Lagi - lagi bulan puasa/Ramadhan semakin dekat nie..dalam 14 hari je lagi...jom pre order...sekotak hanya rm26.50 ( 20 sticks) murah kan? tak cubba tak tahu..saya dah try anda bila lagi? lepas minum rasa kenyang je...bertenaga je..time puasa tenaga memang penting..rasa kenyyang pun penting kan? :)) 
mineral co
So...apa tunggu laagi wahai sahabataku..whats app Alia 019-915 6499 untuk pre order












No comments:

Post a Comment