Saturday 14 January 2012

Hari ke 5 pakai korset PB

HMMM..ape ye..SAYA SANGAT HEPI LARR!!!!!!!!!!!!!!!!! saya cam x caye lar.waist nipper a.k.a bengkung bkn setakat cangkuk no 2 tapi no 3 last saya bleh pakai arrgghh!!! tapi pakai cangkuk no 2 la arini sebab still macam x caye blh langkah cangkuk 3 terus...terdiam sekejap tadi.x ketat pun..hmmm..miracle!!


Cangkuk yang ke 3 tu yer saya da muat..tapi ni bkn badan saya ye hahaha!! malu sehh nak amik gamba cam gini..hihihihi..hapi nye arini lalalalalala!!!! so...kepada anda semua..kaum hawa sekalian..para isteri...jom berubah kepada lebih baik... book appoiment dengan saya sekarang!! kalau nak tahu lebih lanjut pasal ni pun okey je..book appoinment sekarang !!  ALIA (0179728498) BOOK APPOINMENT  OKEY?sape malu2 email pun okey orengurlcorner@gmail.com

No comments:

Post a Comment